tiistai 23. elokuuta 2011

Kanavat kohdillaan..Kävijöitä tarvittaisiin vaan lisää.

Mitään trendiä ei vielä viiden päivän perusteella voi nähdä tietenkään. Mutta ihmeellisiä asioita voi jo nähdä kanavien ja tarkemmin mainosyksiköiden avustuksella.

Missä parhaiten ansaitseva mainosyksikkö sijaitsee fyysisesti?
Se on heti sivuston otsikon alla.
Kun kaikki tuottavat klikkaukset pääasiasssa tulevat yhdestä ja ainoasta mainosyksiköstä, niin se osoittaa että sivun sisältöä ei kauaa varmaan lueskella vaan mainos kun on siinä tyrkyllä niin sitä klikataan ja vikkelään. :)

Sivun klikkaus prosentti on hurja kävijämäärään verrattuna.
Sivuston CTR onkin liian kova!
Siitä ei Google tykkää kovinkaan paljon, jos ollenkaan...


Tässä kävijöiden sivulla "viettämä" aika tai sen keskiarvoja 5:n päivän ajalta.

Hakukoneet ovat alkaneet löytää sivuille vähän paremmin, yhä enemmän kävijöitä tulee suoraan googlen hausta mutta liian moni vielä eri foorumeilta.

Myös Google Adwords, johon tein kampanjoita sivuilleni, tuottaa jonkin verran kävijöitä vaikka sitä epäilin, sillä hinnoittelin itseni sieltä kyllä ulos. Lähinnä testatakseni vain, voiko sieltä saada ketään sivuille minimaalisella panostuksella.

Mainosverkostojen mainoksienklikkailut ja myynti sen myötä ovat virkistyneet jonkin verran ja sinnekin on roposia tullut. Löysin ainakin yhdestä niistä myös raportin jossa näkyy nuo peruuntuneet diilit.

Tässä tätä "insinööripornoa" taas oli, jatketaan jokusen ajan kuluttua lisää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti